Obec Olešná, Obecný úrad Olešná č. 493, okres Čadca
Výzva na predloženie ponuky
OBEC OLEŠNÁ
1.Identifikačné údaje verejného obstarávateľa
Názov: Obec Olešná
IČO: 00314161
DIČ: 2020553172
§6 ods.1 písm. b)
Kontaktná osoba: Stanislav Novotný, starosta obce
Sídlo: Obecný úrad Olešná č. 493
PSČ: 023 52
Telefón: 0908925997
E-mail:Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Internetová adresa: www.obecolesna.sk
2. Zmluva : zmluva o dielo
uzatvorená podľa ustanovení § 536 - 565 zákona č. 513/1991 Zb. obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov
3. Názov predmetu zákazky – práce - verejného obstarávateľa
Rekonštrukcia, nadstavba a modernizácia ZŠ v Olešnej s cieľom zvýšenia kvality vzdelávania a docielenia energetickej efektívnosti“
4. Opis predmetu zákazky:
ZŠ bude mať zateplený obvodový plášť, zmenený typ strechy, vymenené okná a rampu pre imobilných. Bude vymenené vnútorné vybavenie a vybavenie IKT. Širšia špecifikácia v projektovej dokumentácii.
5. Miesto realizácie predmetu zákazky:
Obec Olešná, ZŠ Olešná č. 464, KN 4450, NUTS kód: SK 031.
6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet obstarávania : CPV 45214210-5
7. Predpokladaná hodnota zákazky :
307 558,59€ bez DPH
365 994,72€ s DPH
8. Rozdelenie predmetu obstarávania na časti: NIE
9. Možnosť predloženia variantných riešení: NIE
10.Trvanie zmluvy alebo lehota na dodanie služby: zmluva o dielo.
Trvanie zmluvy 9 mesiacov.
11. Požadované zábezpeky a záruky:
Obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 16.000.-EUR. Spôsob zloženia zábezpeky v súťažných podkladoch.
12. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú :
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov MVaRR SR – ROP opatrenie 1.1 infraštruktúra vzdelávania a z vlastných zdrojov obstarávateľa. Obstarávateľ neposkytne preddavok na plnenie zmluvy. Cenu za predmet zákazky uhradí obstarávateľ na základe faktúr vystavených zhotoviteľom s min 90 dňovou lehotou splatnosti, podľa zmluvy o pridelení NFP z MVaRR SR. Minimálna fakturovaná suma bude vo výške 20% z ceny diela. Zmluva s rozsahom prác nadobudne účinnosť iba v prípade, ak verejný obstarávateľ získa finančné prostriedky, v akom množstve a riadiaci orgán s nim uzatvorí zmluvu o NFP.
13. Podmienky účasti uchádzačov:
a) Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
- doklady podľa § 26 ods.1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní:
- uchádzač preukáže splnenie podľa § 26 ods. 2, resp. 3,4 zákona o VO.
Všetky doklady musia byť predložené ako originály, alebo úradne osvedčené fotokópie originálov, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky. Bližšia špecifikácia v súťažných podkladoch.
b) Finančné a ekonomické postavenie
Neuplatňuje sa
c) Technická alebo odborná spôsobilosť
Doklad podľa bodu 13a) musí osvedčovať oprávnenie podnikať v predmete zákazky
14. Poskytovanie súťažných podkladov:
Spôsob prevzatia súťažných podkladov :
Súťažné podklady si uchádzač môže písomne vyžiadať na adrese :
a/ adresa obstarávateľa uvedená v bode 1 na základe žiadosti potvrdenej štatutárom spoločnosti
Kontaktná osoba :
Meno a priezvisko : Stanislav Novotný, starosta obce
telefón : 041/ 4346121,0908925997
b/ osobné prevzatie / na základe predloženej písomnej žiadosti / na adrese obstarávateľa v miestnosti starostu obce, I. poschodie
Súťažné podklady sa budú vydávať :
v pracovných dňoch : od 25. 3. 2009 do 03. 4. 2009
v pracovnom čase : od 8.00 hod. do 14.00 hod.
Úhrada za súťažné podklady : Áno 83.-EUR do pokladne OU resp. na č. ú. 7735521001/5600
15. Lehota na predkladanie ponúk :
17. apríla 2009 do 15,oo hod.
Adresa na ktorú sa majú ponuky doručiť :
Obec Olešná, Obecný úrad č. 493, 023 52 Olešná
Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku, obálku označte :
Neotvárať - ponuka !
16. Otváranie obálok s ponukami :
17. apríla 2009 o 16.00 hod. Obecný úrad Olešná č. 493, zasadacia miestnosť v prízemí budovy.
17. Kritéria na vyhodnotenie ponúk : najnižšia cena bez DPH
Verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať iba tie ponuky, ktoré nebudú vylúčené z dôvodu nesplnenia podmienok účasti alebo z dôvodu nesplnenia iných požiadaviek verejného obstarávateľa, ktoré budú obsiahnuté v súťažných podkladoch. Úspešnou sa stane ponuka uchádzača, ktorý predloží najnižšiu ponukovú cenu za predmet zákazky celkom bez DPH.
18.Vysvetľovanie:
Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do troch dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie všetkým zainteresovaným záujemcom. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
19. Uplynutie lehoty viazanosti ponúk: 31. máj 2009
20. Ďalšie informácie obstarávateľa :
Uchádzač musí súhlasiť a v návrhu zmluvy uviesť, že súhlasí s harmonogramom rozsahom prác na termíny, ktoré uvedie MVaRR SR v zmluve o pridelení NFP, alebo aké určí obstarávateľ, nakoľko rekonštrukcia bude prebiehať za prevádzky školy. Uchádzač uvedie výšku zmluvnej pokuty za nedodržanie termínu odovzdania diela vo výške 0,08% z navrhovanej ceny diela s DPH za každý deň omeškania odovzdania diela. Obstarávateľ si vyhradzuje právo zadržať sumu 10% z ceny diela do odstránenia kolaudačných chýb a nedorobkov diela Harmonogram a rozsah prác sa uzatvorí dodatkom k zmluve po uzatvorení zmluvy s MVaRR SR.
21. Obmedzenie počtu uchádzačov : NIE
V Olešnej dňa 24.03.2009
Zverejnené: 24. marca 2009
{backbutton}